1 martie 2016

HELLO, DUBLIN!

Hello, girls!
Stiu, stiu... iar am spus ca scriu mai des si nu m-am tinut de cuvant. 
Dar am o scuza buna, jur! 
Pai... sa vedeti... mi-am facut curaj sa urc in avion si sa plec peste mari si tari, la propriu. 
Am aterizat in Dublin si-am ramas aici. 
Am stiut ca am nevoie de o schimbare, dar n-am crezut niciodata ca o sa fie una atat de importanta. Si totul a inceput cand am incetat sa va mai scriu asa cum o faceam inainte, prin noiembrie. In acelasi timp, m-am tot gandit ce modificari sa-i fac micului meu blog (inca ma mai gandesc la un banner nou!), cum sa fac sa includ aici si celelalte pasiuni pe care le am, dar fara niciun rezultat. 
Blackeyed Style nu va mai fi doar despre moda.
Daca va amintiti interviul acesta dat pentru LOOKOOL acum ceva timp, spuneam ca sunt pasionata si de jocuri. Dar asta nu e tot. I'm a nerd at heart and I'm not afraid to show it!
So stay tuned and see you soon!

Un comentariu:

  1. Ah, cat de tare m-am regăsit in povestea ta! Same here, m-am reapucat de blog recent, că mutarea la Viena m-a cam mancat tot timpul!

    http://delianastasia.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere

Can't wait to read your lovely comments!